Motto:
„Správně vidíme jen srdcem, co je důležité, je očím neviditelné“
(Antoine de Saint-Exupéry).

speciální pedagog – logoped,
zástupkyně pro SPC
Rozbalovač akordeonu
Mgr. Petra Mikešová
Studium:
1996 – 2004 – Gymnázium Budějovická, Praha 4 – středoškolské vzdělání ukončené MZK
2005 – 2009 – Pedagogická fakulta UK, magisterský studijní program – obor Speciální pedagogika SZZ: speciální pedagogika, logopedie, surdopedie, speciálně pedagogická diagnostika a poradenství
2013 – 2014 – Studium pro ředitele škol a školských zařízení
Zaměstnání:
1/2013 – dosud – Speciálně pedagogické centrum – Střední škola a Mateřská škola Aloyse Klara – speciální pedagog (logoped)
10/2014 – 10/2019 – Pedagogicko-psychologická poradna pro Prahu 10 – speciální pedagog
9/2011 – 9/2014 – Mateřská škola a Základní škola při Fakultní nemocnici Královské Vinohrady – učitelka
9/2009 – 4/2013 – Střední škola a Mateřská škola Aloyse Klara – učitelka
Činnosti v SPC:
Speciálně pedagogická diagnostika a terapie dětí a žáků s narušenou komunikační schopností.
Speciálně pedagogická diagnostika a reedukace žáků se specifickými poruchami učení (SPU na podkladě vývojové dysfázie).
Logopedické depistáže.
Logopedické konzultace.
Inkluze dětí a žáků s NKS do běžných typů MŠ, ZŠ a SŠ.
Inkluze žáků s SPU (rezultujících z NKS) do běžných typů ZŠ a SŠ.
Odborná příprava, kurzy, zkušenosti:
KUPOZ – Program pro rozvoj pozornosti (Mgr. Krankusová).
KUPREV (Mgr. Krankusová).
Percepční a motorická oslabení ve školní praxi (Mgr. Bubeníčková).
Percepční a motorická oslabení ve školní praxi – supervize (Mgr. Bubeníčková).
Stimulační program pro předškoláky a děti s odloženou školní docházkou – Maxík (Mgr. Bubeníčková).
Myofunkční poruchy z pohledu dysfunkce jazyka – logopedická diagnostika a terapie (ALOS, o.s.).
Senzomotorická cvičení (Mgr. Hřebíková).
Dysfázie – možnosti reedukace ve zdravotnictví a školství (PaedDr. Kutálková, LSMS).
Rozvíjení jazykových schopností – trénink jazykového uvědomování podle Elkonina (ALOS, o.s.).
Proškolení odborníků SPC pro potřeby uzpůsobení podmínek pro konání maturitní zkoušky u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (NÚV).
Program pro rozvoj pracovního tempa – ROPRATEM (DYS – centrum Praha, z.ú.).
Mutismus (PaedDr. Dana Kutálková, LSMS).
Rozvoj grafomotoriky u dětí předškolního a mladšího školního věku (DYS – centrum Praha, z.ú.).
Postura, pohyb a zvuk v léčbě poruch komunikace (MUDr. Kučera, MARC Prague).
Diagnostika schopností a dovedností v oblasti čtení a psaní, varianta pro ŠPZ (PPP Brno).
Diagnostika mat. schopností a dovedností, varianta pro ŠPZ (PPP Brno).
Diagnostika struktury mat. schopností – DISMAS (NÚV).
Matematika názorně nejen pro dyskalkuliky (PPP pro Prahu 10).
Dyslexie a dysortografie prakticky (DYS – centrum Praha, z.ú.).
Dyslalie – metodiky reedukace hlásek (PaedDr. Kutálková, LSMS).
Rozvoj obsahové stránky řeči (PhDr. Housarová, Ph.D., Mgr. Voldřichová, LSMS).
Baterie dg. testů gramotnostních dovedností pro žáky 6. až 9. ročníku ZŠ (NÚV).

speciální pedagog – logoped
Rozbalovač akordeonu
Mgr. Václava Havelcová
Studium:
Gymnázium
Pedagogická fakulta UK Praha – Magisterský studijní program – Speciální pedagogika (SZZ Logopedie, Somatopedie)
Zaměstnání:
Učitelka – Mateřská škola Zázvorkova, Praha 5
Učitelka – speciální pedagog – Mateřská škola Mezi školami, Praha 5
Asistent pedagoga – Základní škola Dědina, Praha 6
Speciální pedagog – poradenství při Mateřském centru Rudňáček
Logoped – SPC při SŠ a MŠ Aloyse Klara , Praha 4
Činnosti v SPC:
Speciálně pedagogická diagnostika, terapie dětí s narušenou komunikační schopností
Logopedické depistáže
Logopedické konzultace v MŠ
Integrace dětí a žáků s NKS do běžných typů škol a ZŠ
Rozvoj grafomotorických dovedností
Odborná příprava, kurzy, zkušenosti:
Kurz rozvoje grafomotoriky (RNDr. Fejfarová) 2007.
Uvedení do problematiky PAS (PhDr. Thorová) 2011.
Senzomotorické cvičení (Mgr. Hřebíková) 2017.
Percepční a motorické oslabení ve školní praxi (Mgr. Bubeníčková) 2016.
Kurz – Žáci s vývojovou dysfázií (Mgr.Klenková) 2018.
Kurz MaTeRS (NUV) 2019.
Kurz KUPOZ (Mgr. Krankusová) 2019.
PorTex – Klíčové gramotnostní dovednosti u žáků ZŠ, leden 2023
2020 -2023 Specializační vzdělávání logopedů ve školství

speciální pedagog – logoped
Rozbalovač akordeonu
Mgr. Kristýna Gajdová
Studium:
Mgr. Ostravská univerzita (Speciální pedagogika – logopedie, surdopedie) – září 2020 – srpen 2022
Bc. Ostravská univerzita (Speciální pedagogika) – září 2017 – květen 2020
Gymnázium Hello – září 2011 – květen 2015
Zaměstnání:
Vyučující odborných předmětů, AHOL – Vyšší odborná škola, Ostrava – září 2022 – květen 2025
Speciální pedagog, AHOL – Vyšší odborná škola, Ostrava – září 2024 -květen 2025
Speciální pedagog, MŠ logopedická Na Robinsonce, Ostrava – leden 2022 – květen 2025 Asistent logopeda, Soukromá školka a jesle Mexiko, Ostrava – září 2021 – leden 2022
Učitelka MŠ, Mateřská škola Martinov, Ostrava – květen 2021 – červen 2021
Zástup za mateřskou dovolenou Asistent logopeda, Ostravská univerzita, Ostrava – září 2020 – červen 2021
Koordinátor a asistent logopeda Hravého povídání Ostravské univerzity – září 2020 – červen 2021
Odborný specialista – logopedický asistent, Rodinné a komunitní centrum Chaloupka, Ostrava – září 2019 – červen 2020
Asistent dětí s PAS, Mikasa z.s., Ostrava – září 2019 – květen 2020
Činnosti v SPC:
Speciálně pedagogická diagnostika a terapie dětí a žáků s narušenou komunikační schopností.
Speciálně pedagogická diagnostika a reedukace žáků se specifickými poruchami učení (SPU na podkladě vývojové dysfázie).
Logopedické depistáže.

Sociální pracovnice
Rozbalovač akordeonu
Jitka Janišová
Studium:
1981 – 1986 – gymnázium a sociálně právní nástavba v Praze
Zaměstnání:
2005 – dosud – sociální pracovnice v SPC
1990 – 2016 – sociální pracovnice v PPP
1986 – 1990 – personalistka v Metroprojektu
Činnosti v SPC:
Provádím v případě potřeby rodinnou a sociální anamnézu klienta v péči SPC.
Vykonávám základní sociálně právní poradenství – informace v oblasti poskytování sociálních dávek, pomoc při jejich vyřizování.
Předávám kontakty na organizace, soc. služby, školy… zaměřené na cílovou skupinu.
Spolupracuji se zainteresovanými organizacemi (školy, PPP, SPC, OPD a dalšími, kteří nějakým způsobem jsou ve vztahu ke klientovi).
Zajišťuji administrativní práce spojené s chodem SPC.
Odborná příprava, kurzy, zkušenosti:
Doplňující kurz pro sociální pracovníky – 2016
Sociálně právní minimum – zaměřené na sociální dávky – 2015
Základní kurz krizové intervence – 2014
Vzdělávání v problematice domácího násilí – 2006 – 2012
Kurz pro sociální pracovníky SPC – 2006
Ostrov rodiny – 2004
Syndrom CAN – 2018
Manipulativní chování a jak se mu bránit – 2018
Jak zvládat emoce – 2019
2022 Nepojistné sociální dávky v praxi

speciální pedagog – logoped
Rozbalovač akordeonu
Mgr. Gabriela Klosová
Studium:
2016 – 2018 OU v Ostravě, Pedagogická fakulta, Speciální pedagogika, navazující magisterské studium, SZZ logopedie/surdopedie
2013 – 2016 OU v Ostravě, Pedagogická fakulta, Speciální pedagogika
1998 – 2003 UP v Olomouci, Pedagogická fakulta, Učitelství sociálních a zdravotních předmětů pro SOŠ
1994 – 1996 Sociálně právní akademie, Ostrava, Sociální práce, ukončeno maturitní zkouškou
Zaměstnání:
2018 – dosud Střední škola a Mateřská škola Aloyse Klara – Speciálně pedagogické centrum – speciální pedagog – logoped
2017 – 2018 ZŠ a ZUŠ Jesenice, p. o., K Rybníku 800, Jesenice, učitelka/speciální pedagog
2017 Centrum pro dětský sluch Tamtam, Hábova 1571, Praha 5 – Stodůlky, speciální pedagog/sociální pracovnice
2003 – 2016 Obchodní akademie a Vyšší odborná škola sociální, p. o., Karasova 16, Ostrava – Mariánské Hory, učitelka odborných předmětů
1997 – 1998 Pedagogicko-psychologická poradna III, Ostrčilova 1, Moravská Ostrava, sociální pracovnice
Činnosti v SPC:
Speciálně pedagogická diagnostika a terapie dětí a žáků s narušenou komunikační schopností.
Speciálně pedagogická diagnostika a reedukace žáků se specifickými poruchami učení
Logopedické depistáže.
Integrace dětí a žáků s NKS do běžných typů MŠ a ZŠ.
Integrace žáků s SPU do běžných typů ZŠ a SŠ.
Psychologická diagnostika u dětí s řečovými vadami, vadami zraku a specifickými poruchami učení, případně u klientů s vícečetným postižením.
Poradenství rodičům či učitelům v otázkách výchovného vedení nebo při řešení výukových obtížích žáků.
Zprostředkování kontaktů na další odborníky v případě potřeby.
Odborná příprava, kurzy, zkušenosti:
2019 Mutismus
2018 Hodnocení žáka se SVP
2018 Diagnostika schopností a dovedností v oblasti čtení a psaní; varianta pro ŠPZ s rozšířeným rozborem psychometrických vlastností testu
2018 Diagnostika struktury matematických schopností
2018 Kurz pro začínající pracovníky SPC
2017 Když matematika baví, aneb rozvoj matematické gramotnosti na 1. stupni
2016 Nástavbový kurz Bazální stimulace
2016 Žák s vývojovou dysfázií na II. stupni základní školy
2014 Metodický kurz – Úvod do strukturovaných hodin Snoezelen Terapie
2014 Kurz Snoezelen v teorii a praxi – základní pojetí moderního interaktivního multismyslového konceptu
2012 Kurz Bazální stimulace
2012 Kurz Vzdělávací program pro pedagogy ZŠ a SŠ v oblasti prevence sociálně patologických jevů
2009 Kurz Cyklus arteterapeutických seminářů
2008 Kurz Kinestetická mobilizace, modul 1, modul 2
2008 Kurz Základy výrazových-arte technik
2007 Kurz Úvod do řízení a supervize
2004 Sociálně psychologický výcviku I., II.

speciální pedagog – tyfloped
Rozbalovač akordeonu
Mgr. Zuzana Konečná
Studium:
2019 – 2021 Speciální pedagogika – oftalmopedie, Masarykova Univerzita, Brno (navazující magisterský program)
2016 – 2019 Speciální pedagogika předškolního věku a učitelství pro MŠ, Univerzita Palackého, Olomouc (bakalářský program)
2011 – 2015 Pedagogické lyceum, Havířov
Zaměstnání:
Nyní:
ZŠ pro děti s poruchami zraku, nám. Míru 19, Praha 2 – Speciální pedagog SPC, zrakový terapeut SPC
SPC při SŠ a MŠ Aloyse Klara – speciální pedagog – tyfloped
Odborná příprava, kurzy:
2022 Akreditovaný kvalifikační kurz IPVZ – Zrakový terapeut
2018 Kurz bazální stimulace
2018 Základy znakového českého jazyka (Unie Neslyšících v Olomouci)
Činnosti v SPC:
Speciálně pedagogická diagnostika, terapie a reedukace dětí a žáků s diagnostikovaným zrakovým postižením.
Odborná poradenská činnost rodičům a pedagogům, kteří pracují s dětmi a žáky se zrakovým postižením.
Ambulantní péče s možným výjezdem do rodiny a mateřské, základní nebo střední školy.
Pomoc při výběru vhodné školy nebo školského zařízení.
Seznámení pedagogů a dalších osob se specifiky vzdělávání dětí a žáků se zrakovým postižením.
Metodické vedení při nácviku speciálních dovedností.
Nácvik prostorové orientace a samostatného pohybu.
Nácvik práce s optickými pomůckami.
Příprava na čtení a psaní bodového písma.
Dopomoc s výběrem školy (MŠ, ZŠ, SŠ).
Inkluze dětí a žáků se zrakovým postižením do běžných typů MŠ, ZŠ a SŠ.
Zařazení dětí a žáků se zrakovým postižením do speciálních škol (školy dle § 16 odst. 9 Školského zákona.
Zpracování zpráv a doporučení pro nastavení podpůrných opatření pro vzdělávání dítěte nebo žáka v souladu s platnou legislativou.
PorTex – Klíčové gramotnostní dovednosti u žáků ZŠ, leden 2023
Proškolení odborníků ŠPZ pro PUP MZ, 2023

psycholog
Rozbalovač akordeonu
Mgr. Iva Koňaříková
Studium:
Pedagogika na FF UK Praha, ukončeno státní zkouškou v r. 2000
Psychologie na FF UK Praha, ukončeno st. zkouškou z klinické psychologie v r. 2003
Zaměstnání:
Jedličkův ústav (2011) – asistent pedagoga u žáků s tělesným a kombinovaným postižením
ZŠ TGM Ruzyně (2011 – 2012) – asistent pedagoga u žáků s lehkým mentálním postižením, PAS (Aspergerův syndrom)
PPP pro Prahu 11 a 12, pracoviště Modřany (od 2012 dosud) – psycholog
SPC při SŠ a MŠ Aloyse Klara (od 2018 dosud) – psycholog
Činnosti v SPC:
Psychologická diagnostika u dětí, žáků a studentů s narušenou komunikační schopností, se zrakovým postižením, případně u klientů s vícečetným postižením.
Integrace dětí, žáků, studentů s NKS do běžných typů MŠ, ZŠ, SŠ.
Poradenství rodičům či učitelům v otázkách výchovného vedení nebo při řešení výukových obtížích dětí, žáků a studentů.
Zprostředkování kontaktů na další odborníky v případě potřeby.
Odborná příprava, kurzy, zkušenosti:
Proškolení odborníků PPP pro potřeby uzpůsobení podmínek pro konání maturitní zkoušky (PUP) u žáků s SPU, NUV 2012.
Vzdělávací program MŠMT Diagnostika SPU u adolescentů a dospělých osob, NUV 2013.
Kurz Duševní onemocnění u dětí (depistáž, možnosti pomoci), Fokus Praha 2015.
Vzdělávací program Diagnostika schopností a dovedností v oblasti čtení a psaní, matematických schopností a dovedností (varianta pro ŠPZ), PPP Brno 2016.
Vzdělávací program Syndrom CAN (zneužívaného, týraného a zanedbávaného dítěte) – komplexní práce s ohroženými dětmi a rodinou, Dětské krizové centrum 2017.
Kurz seznamující s užíváním testů SON-R a IDS, NUV 2018.
Vývojová diagnostika dětí s kombinovaným postižením – metody a postupy vývojové diagnostiky dětí s různými typy postižení se zaměřením na předškolní věk, PhDr. Krejčířová, NUV 2019.
Zaškolení v užívání psychodiagnostických metody ACFS, PhDr. Krejčová, Ph.D., DYS – centrum, Praha, 2019.
Školící a výcvikový kurz IDS – P (Inteligenční a vývojová škála pro předškolní děti), Hogrefe – Testcentrum, 2019.
PorTex – Klíčové gramotnostní dovednosti u žáků ZŠ, leden 2023

psycholog
Rozbalovač akordeonu
Mgr. Anežka Petrásková
Studium:
2009 – 2012 – Pedagogické lyceum, Evropská, Praha 6 – středoškolské vzdělání ukončené MZK
2013 – 2016 – Pedagogická fakulta JU, bakalářský studijní program – obor Psychologie SZZ – vývojová psychologie, psychologie osobnosti, sociální psychologie, obecná psychologie, metodologie
2016 – 2019 – Filozofická fakulta UP, magisterský studijní program – obor Psychologie SZZ – klinická psychologie, pedagogická psychologie
2016 – současnost – Pedagogická fakulta, bakalářský studijní program – obor Arteterapie
Zaměstnání:
9/2020 – současnost – Střední škola a Mateřská škola Aloyse Klara – Speciálně pedagogické centrum – psycholog
8/2017 – 1/2020 – Denní psychoterapeutické sanatorium Ondřejov s.r.o. – Arteterapeutický ateliér – psycholog, arteterapeut
Činnosti v SPC:
Psychologická diagnostika u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností, se zrakovým postižením, se specifickými poruchami učení rezultujících z NKS.
Vyšetření školní zralosti.
Poradenství rodičům a učitelům v otázkách výchovného vedení nebo při výukových obtížích dětí a žáků.
Zprostředkování kontaktů na další odborníky v případě potřeby.
Odborná příprava, kurzy, zkušenosti:
Kurz WISC-III (Hogrefe Testcentrum)
Kurz IDS (Hogrefe Testcentrum)
Kurz SON–R 2½ – 7 (Hogrefe Testcentrum)

speciální pedagog – logoped
Rozbalovač akordeonu
Mgr. Barbora Poláková
Studium:
2011 – 2015 – Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace
2015 – 2018 – Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, obor speciální pedagogika (SZZ – logopedie, psychopedie, psychologie)
2018 – Masarykova univerzita v Brně, Pedagogická fakulta – studium surdopedie v rámci celoživotního vzdělávání
2018 – 2020 – Masarykova univerzita v Brně, Pedagogická fakulta, obor speciální pedagogika, specializace – logopedie, surdopedie (SZZ – logopedie, surdopedie, specifické poruchy učení, pedagogika a psychologie)
2020 Diagnostika školní připravenosti (PPP Brno)
2020 Diagnostika schopností a dovedností v oblasti čtení a psaní (PPP Brno)
2021 Diagnostika matematických schopností a dovedností (PPP Brno)
Zaměstnání:
9/2020 – dosud – Speciálně pedagogické centrum – Střední a Mateřská škola Aloyse Klara, Praha – speciální pedagog (logoped)
9/2019 – 3/2020 – Asistent pedagoga, MŠ Pohádka, Bratří Pelíšků 7, Brno
11/2018 – 8/2019 – Asistent pedagoga, ZŠ Masarova, Brno
Činnosti v SPC:
Speciálně pedagogická diagnostika a terapie dětí a žáků s narušenou komunikační schopností.
Speciálně pedagogická diagnostika a reedukace žáků se specifickými poruchami učení (SPU na podkladě vývojové dysfázie).
Logopedické depistáže.
Logopedické konzultace v MŠ.
Inkluze dětí a žáků s NKS do běžných typů MŠ, ZŠ a SŠ.
Inkluze žáků s SPU do běžných typů ZŠ a SŠ.
PorTex – Klíčové gramotnostní dovednosti u žáků ZŠ, leden 2023
Proškolení odborníků ŠPZ pro PUP MZ, 2023

speciální pedagog – logoped,
Rozbalovač akordeonu
Mgr. Jana Táborská
Studium:
2023 – 2025 Navazující magisterský program oboru Speciální pedagogika – specializace logopedie a surdopedie, Ostravská univerzita Pedagogická fakulta
2020 – 2023 Bakalářský studijní program oboru Speciální pedagogika – specializace logopedie a surdopedie, Slezská univerzita v Opavě Fakulta veřejných politik
2016 – 2020 Maturita v oboru Pedagogické lyceum, Střední pedagogická a Střední zdravotnická škola Krnov
Zaměstnání:
2023 – 2025 MŠ logopedická Na Robinsonce, Ostrava Poruba – asistent pedagoga
2022 – 2023 Logopedická intervence – doučování dítěte s vývojovou poruchou jazyka
Činnosti v SPC:
Speciálně pedagogická diagnostika a terapie dětí a žáků s narušenou komunikační schopností.
Speciálně pedagogická diagnostika a reedukace žáků se specifickými poruchami učení (SPU na podkladě vývojové dysfázie)
Logopedické depistáže.
Logopedické konzultace v MŠ.
Integrace dětí a žáků s NKS do běžných typů MŠ a ZŠ.
Integrace žáků s SPU do běžných typů ZŠ a SŠ.
Odborná příprava, kurzy, zkušenosti:
2024 – Formativní hodnocení v MŠ
2021 – Kurz celostní muzikoterapie

psycholog
Rozbalovač akordeonu
PhDr. Barbora Šonová
Studium:
1994 – 2002 – Arcibiskupské gymnázium v Praze – středoškolské vzdělání ukončené MZK
2002 – 2005 – Fakulta Humanitních studií Univerzity Karlovy, bakalářský studijní program Základy humanitní vzdělanosti
2005 – 2010 – Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, magisterský studijní program jednooborová psychologie, SZZ – klinická psychologie, metodologie, obecná psychologie, vývojová psychologie
Zaměstnání:
9/2011 – současnost – Střední škola a Mateřská škola Aloyse Klara – školní psycholog
2012 – 2017 – Gaudia proti rakovině, z.s. – psychoterapeut
2013 – 2017 a 2025 – dosud – SPC při Střední škole a Mateřské škole Aloyse Klara – psycholog
Od 2014 soukromá psychoterapeutická praxe
Činnosti v SPC:
Psychologická diagnostika u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností, se zrakovým postižením, se specifickými poruchami učení rezultujících z NKS.
Vyšetření školní zralosti.
Poradenství rodičům a učitelům v otázkách výchovného vedení nebo při výukových obtížích dětí a žáků.
Zprostředkování kontaktů na další odborníky v případě potřeby.
Odborná příprava, kurzy, zkušenosti:
2010 – 2014 – Komplexní psychoterapeutický výcvik Cestou systemických terapií při IZS – MC v rozsahu 750 hodin
2021 – 2022 – Výcvik v krizové intervenci v rozsahu 100 hodin (Gaudia)
Kurz WISC-III (Hogrefe Testcentrum)
Kurz SON–R 2½ – 7 (Hogrefe Testcentrum)

psycholog
Rozbalovač akordeonu
Bc. Václav Vlasák
Studium:
2018-2022 Karlínské gymnázium
2022-2025 Ostravská univerzita, Filozofická fakulta, bakalářský studijní program, obor psychologie
2025-současnost Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, navazující magisterské studium, obor psychologie
Zaměstnání:
2023-2025 Animátor volnočasových aktivit pro děti a mládež, Centrum sociálních služeb Ostrava, o.p.s.
1/2024 Koordinátor kurzu „Úvod do krizové intervence“, Ambulance klinické psychologie s.r.o.
4/2024-12/2024 Monitoring a evaluace fokusních skupin pro ACDZ a WHO
4/2025-6/2025 Office manager, Psychologická klinika pro děti a dospělé s.r.o.
Činnosti v SPC:
Psychologická diagnostika u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností, se zrakovým postižením, se specifickými poruchami učení rezultujících z NKS.
Vyšetření školní zralosti.
Poradenství rodičům a učitelům v otázkách výchovného vedení nebo při výukových obtížích dětí a žáků.
Zprostředkování kontaktů na další odborníky v případě potřeby.
Odborná příprava, kurzy, zkušenosti:
Kurz relaxační hypnózy (Institut hypnózy a hypnoterapie)
Výcvik v kompletní krizové intervenci (IBSARO)
Aktivní příspěvky na akademických konferencích – SVK 2024, SVK 2025, MSPD 2024, MSPD 2025
2023/2024 Praxe, Centrum duševního zdraví Ostrava